√ерб школи

"ѕаросток" - шк≥льне л≥сництво

 
Ўк≥льне л≥сництво Ўк≥льне л≥сництво

 нига дл¤ в≥дгук≥в

‘отоальбом  Ќаша школа “ворець сайту
ћайбутнЇ л≥су в твоњх руках

 ¬ступ

—ьгодн≥ на «емл≥ п≥д загрозою знищенн¤ опинилос¤ близько 25 тис. вид≥в рослин.  Ќа глобальному р≥вн≥ темпи зникненн¤ л≥с≥в у св≥т≥ становл¤ть 15 млн га щороку, тобто щохвилини  знищуЇтьс¤ понад 20 га троп≥чних л≥с≥в . Ќа кожного жител¤ планети зараз припадаЇ вже менше н≥ж: 1 га л≥су. јдже ж л≥с входить у сферу вищого р≥вн¤ ≥нтеграц≥њ живоњ матер≥њ не лише ¤к проста складова природного середовища, а й ¤к система еколог≥чна, ¤к нос≥й колосальноњ енерг≥њ. «а низкою важливих дл¤ людства властивостей Ђ«елений океанї ц≥лком можна прир≥вн¤ти до —в≥тового океану

—тавл¤чись так до природи й њњ багатств, люди начебто забули, що дл¤ п≥дтриманн¤ ≥снуванн¤ житт¤ на «емл≥ ≥ншого джерела, кр≥м б≥осфери та њњ ресурс≥в, немаЇ. ј за сучасних енергоозброЇност≥ й передових технолог≥й швидк≥сть використанн¤ ресурс≥в набагато перевищуЇ можливост≥ њх в≥дтворенн¤. “акий спос≥б житт¤ сьогодн≥ стаЇ згубним дл¤ людства. ¬их≥д ≥з критичноњ ситуац≥њ, що склалас¤, може бути знайдений лише за умови еколог≥чно грамотного господарюванн¤, сп≥впрац≥ з ѕриродою, реал≥зац≥њ в глобальному масштаб≥ стратег≥њ розумного самообмеженн¤, ресурсозбереженн¤, впровадженн¤ нових технолог≥й природокористуванн¤, ¤к≥ не суперечать законам функц≥онуванн¤ й розвитку б≥осфери.

” т≥й кризов≥й еколог≥чн≥й ситуац≥њ, в ¤к≥й перебуваЇ наша крањна (та й св≥т у ц≥ло≠му), школа не маЇ морального права ви≠ховувати споживацьке ставленн¤ до природи.

—аме тому учн≥  атеринк≥вського Ќ¬  радо приймають участь у ¬сеукрањнськ≥й акц≥њ орган≥зован≥й з ≥н≥ц≥ативи ƒержавного ком≥тету л≥сового господарства ”крањни за п≥дтримки ћ≥н≥стерства осв≥ти та науки ”крањни ЂћайбутнЇ л≥су у твоњх рукахї. як запропоновано орган≥заторами , в нашому навчально-виховному комплекс≥ акц≥¤ проводилась у три етапи:      -  ≤ етап Ц конкурс на кращий малюнок       ЂЋюдина ≥ л≥сї ;

    -   ≤≤ етап - конкурс на кращий тв≥р               ЂЋюдина ≥ л≥сї ;

    -    ≤≤≤ етап Ц висаджуванн¤ с≥¤нц≥в та  саджанц≥в.

јкц≥¤ проходила на баз≥ ѕервомайського л≥сництва  ¬рад≥њвського держл≥сгоспу за п≥дтримки ƒенисюка ≤.ќ.

1.    онкурс на кращий малюнок на тему ЂЋюдина ≥ л≥сї

 

 ” конкурс≥ на кращий малюнок  ЂЋюдина ≥ л≥сї  вз¤ли участь вс≥ бажаюч≥ учн≥ 1 Ц 4 клас≥в. ƒ≥ти зображували на малюнках  атеринк≥вський  л≥с у р≥зн≥ пори року, себе та своњх р≥дних у цьому л≥с≥.  ращ≥ малюнки були в≥д≥бран≥ компетентним жур≥ ≥з прац≥вник≥в л≥сгоспу, а њх автори були нагороджен≥ памТ¤тними подарунками. ќтже переможц¤ми стали: ¬альчук ¬≥тал≥й (4 кл), ќсадча јнастас≥¤ (1 кл), —киба јнтон≥на та ѕап≥ровник јнастас≥¤ (3 кл).

 онкурс на кращий тв≥р ЂЋюдина ≥ л≥сї

 ” конкурс≥ на кращий тв≥р  ЂЋюдина ≥ л≥сї  ≥з задоволенн¤м вз¤ли участь учн≥ 5 Ц 6 клас≥в. ƒ≥ти  писали твори та казки про л≥с, його значенн¤, його чар≥вних мешканц≥в. як ≥ кращ≥ малюнки, кращ≥ твори були в≥д≥бран≥ компетентним жур≥ ≥з прац≥вник≥в л≥сгоспу, а њх автори були нагороджен≥ памТ¤тними подарунками.  ћи пропонуЇмо ваш≥й уваз≥ к≥лька творчих роб≥т.

1.   ѕрактична робота по збереженню та примноженню л≥с≥в ”крањни

« 1995 в   атеринк≥вському Ќ¬   викладаЇтьс¤ спец≥альний предмет ЂЋ≥с≥вництвої де ми вивчаЇмо значенн¤ л≥с≥в дл¤ планети, знайомимось з тенденц≥¤ми зм≥н л≥сового фонду ”крањни,  вивчаЇмо особливост≥ вирощуванн¤ та догл¤ду с≥¤нц≥в л≥сових пор≥д, ≥стор≥ю створенн¤ та розвитку м≥сцевого л≥сництва, досл≥джуЇмо м≥сцеву рослинн≥сть та њњ зм≥ни

”рок л≥с≥вництва.

¬ажливе м≥сце займаЇ просв≥тницька робота . ћи разом ≥з прац≥вниками л≥сгоспу проводимо рейди ЂЅереж≥ть л≥с в≥д пожеж≥ї, Ђялинкаї; знайомимо молодших школ¤р≥в ≥з л≥карськими рослинами л≥су (усний журнал ЂЋ≥сова л≥карн¤ї). ќсобливо ц≥каво пройшли св¤та Ђƒень зимуючих птах≥вї та Ђ—в¤то зустр≥ч≥ птах≥вї, до ¤ких ми виготовл¤ли год≥внички та збирали корм дл¤ зимуючих птах≥в, а також , разом з учителем прац≥ ƒемТ¤ненко ¬.—., виготовл¤ли шпак≥вн≥ , ¤к≥ розв≥шували по л≥с≥, адже саме птахи збер≥гають л≥си в≥д шк≥дник≥в. “ак ми намагаЇмось зберегти л≥си, ¤к≥ подарували нам наш≥ предки адже саме в наших руках знаходитьс¤ майбутнЇ ≥снуючих л≥с≥в .

¬иготовленн¤  шпак≥вень. 

јле  зважаючи на глобальний р≥вень темп≥в зникненн¤ л≥с≥в у св≥т≥ ми зобовТ¤зан≥ спри¤ти в≥дтворенню л≥с≥в.Ћ≥с починаЇтьс¤ з ¤к≥сного нас≥нн¤. „лени шк≥льного л≥сництва Ђѕаростокї щор≥чно збирають нас≥нн¤ сосни звичайноњ, дуба череватого та акац≥њ б≥лоњ.  «≥бране нас≥нн¤ вис≥ваЇтьс¤ в розсадниках шк≥льного л≥сництва та л≥сгоспу. “аким чином ми отримуЇмо ¤к≥сн≥ с≥¤нц≥ ≥ саджанц≥, ¤к≥ висаджуЇмо на територ≥њ села  атеринка та в ”рочищ≥ Ђ атеринкаї.

” розсаднику шк≥льного л≥сництва. 

ƒо ƒн¤ довк≥лл¤ нами було висаджено близько 3-х тис¤ч с≥¤нц≥в сосни звичайноњ в л≥с≥ ≥ саджанц≥в ¤лини звичайноњ, берези повислоњ та клена ср≥бл¤стого у центр≥ села  атеринка. ”часть у висаджуванн¤ дерев брали вс≥ бажаюч≥ починаючи наймолодшими дошк≥льн¤тами зак≥нчуючи учн¤ми старших клас≥в, вчител¤ми та техперсоналом школи.

Ќасаджуванн¤ сосни звичайноњ п≥д меч  олесова. 

“ой , хто любить паростки кленов≥,

’то д≥брови молод≥ ростить,

“ой достоњш людськоњ любов≥,

 Ѕо живе й працюЇ дл¤ стол≥ть.

                                           ћ.–ильський

 

ѕап≥ровник ќ.¬

Ќа головну

Hosted by uCoz